Et kampagne-medlemskab er uden binding de første 30 dage og kan derfor opsiges fra dag til dag i denne periode. Dette medlemskab kan udelukkende opsiges ved at rette henvendelse til MUVING via mail til info@muving.dk, telefon 70 60 26 10 eller ved fysisk fremmøde i receptionen.
Et regulært MUVING-medlemskab er underlagt en opsigelsesperiode på løbende betalingsperiode + 1 betalingsperiode, medmindre andet er angivet i et kampagnetilbud. Opsigelsen kan registreres af medlemmet selv i WONDR, medmindre andet er anført i kampagnen, eller rettes til MUVING via mail til info@muving.dk.
Sådan opsiger du dit medlemskab i WONDR:For at opdatere dine betalingoplysninger skal du gå ind i WONDR → tryk på de tre streger nederst i værktøjslinjen → Tryk på ‘Betalingsmetoder’ → Tryk på ‘Tilføj betalingsaftale’ → Tjek at dine oplysninger er korrekte → scroll ned i bunden og kryds af, at du giver MUVING tilladelse til at debitere dit betalingskort for medlemskabet → Udfyld kortoplysninger → godkend med MitID.
Ved kontakt til MUVING kan tidligere kortoplysninger slettes. Kunden er til enhver tid selv ansvarlig for at kortdata er korrekte. Overholdes dette ikke, kan MUVING uden varsel inaktivere/afslutte medlemskabet.